Италия принуждава Ryanair да възстанови 1,5 милиона евро

15 ное. 2024, 10:26
,
passengers with suitcases are allowed on a Ryanair flight
 Автор: AleksM
Прочетена:

Ryanair се съгласи да възстанови повече от 1,5 милиона евро на потребители, на които са били начислени допълнителни такси за това, че не са се регистрирали онлайн в срока, определен от компанията, след разследване от италианския орган за конкуренцията и пазара.

Според първоначалните аргументи информацията, предоставена от авиокомпанията относно условията, приложими за онлайн чекиране, може да е била подвеждаща. Авиокомпанията не е информирала адекватно потребителите за периода на наличност на услугата и евентуалното увеличение на разходите в случай, на неуспешно регистриране онлайн в срока, определен от Ryanair. Се казва в изявление на италианския орган за защита на конкуренцията в четвъртък.

Освен това агенцията посочи, че “ при резервирането на двупосочен билет, ако потребителят е избрал опцията за приоритет и ръчен багаж и не се чекира в срок, допълнителната такса се начислява автоматично и за двата маршрута“. След това разследване беше постигнато споразумение и Ryanair ще възстанови изцяло суми, равняващи се на 55 евро, т.е. общата цена на чекирането на летището. На всички потребители, които между 2021 г. и 2023 г. са изпратили иск до компанията.

В допълнение, всички потребители, които през същия период са направили резервации за полети (които са общо над 100 000) и са се регистрирали на летището, заплащайки съответната добавка, ще получат закуска на стойност 15 евро или ваучер на стойност 20 евро, който може да се използва за закупуване на услуги на Ryanair.

Следователно, като се имат предвид резервациите, които са повече от 100 000, което съответства на повече от 100 000 потребители, сумата, която компанията се е ангажирала да възстанови, е около милион и половина евро. Компанията също така се ангажира да промени методите за избор на опции за приоритет и ръчен багаж, за да позволи на потребителите да избират една и съща услуга поотделно за отиване и връщане и да виждат различните съответни единични цени, както и да възстанови разходите на потребителите, които са подали оплакване в тази връзка.

И накрая, Ryanair се ангажира да промени своя уебсайт, приложение и имейл за потвърждение на резервацията, за да включва информация за времевата рамка, в която пътниците могат да се чекират онлайн безплатно и за всички разходи, свързани с процеса на чекиране на летището.

 

Източник: La Razon

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментара
Inline Feedbacks
Виж всички коментари