Paralives най-накрая показаха първите си официални геймплей кадри, разкривайки амбициозен симулатор на живот, който се фокусира върху творческата свобода, неограничен режим на строителство и жив свят, пълен с детайли.
Paralives, един от най-очакваните инди проекти през последните години, най-накрая разкри първите си подробни геймплей кадри, потвърждаващи много от характеристиките, които плениха общността му още от първите прототипи. Този преглед не само демонстрира амбицията на студиото, но и ясно показва намерението му да се конкурира директно в жанра на симулацията на живота с дълбоки, креативни и изключително гъвкави предложения.
Paramaker е редактора на герои на Paralives, който ще позволява на играчите да оформят със свобода, рядко срещана в жанра. Играчите могат да регулират височина, телосложение, пропорции, черти на лицето, тон на кожата, прически и стилове със система, базирана на прецизни плъзгачи и директно редактиране върху модела. Имаа опции за облекло, аксесоари и цветови комбинации, подсилвайки идеята, че всеки герой може да бъде уникален и да отразява точно това, което играчът си представя. Тази творческа свобода се превръща в един от крайъгълните камъни на играта, заедно с философията ѝ да не се налагат ограничения върху персонализирането. Всичко може да бъде редактирано, модифицирано и усъвършенствано, за да представи вярно всеки герой, от реалистични стилове до по-стилизирани или ексцентрични дизайни.
Режим на създаване без мрежа с пълна свобода
Един от най-впечатляващите аспекти на геймплея е режимът на строителство. Инструмент за създаване, който напълно изоставя традиционната мрежова система. В Paralives стените могат да се извиват, разширяват или свиват свободно, адаптирайки се към пространството с голяма прецизност. Играчите могат да местят елементи на ръка, да коригират размерите, да разтягат стаи или да добавят разширения, без да е необходимо да следват предварително определени модели.
Режим на строителство Paralives
Има обширна система за персонализиране на цветове, материали и текстури, позволяваща индивидуални модификации на мебели или предмети. Има и регулируеми прозорци, гъвкави стълбища, огради, балкони и множество нива на терена, както и интуитивни инструменти за боядисване на стени или преместване на цели стаи. Целта е да се предложи достъпно изживяване дори за тези, които никога не са проектирали къща в игра, като същевременно се предоставят разширени опции за по-креативните потребители.
Богат симулиран живот: Отворен град, рутини и взаимоотношения
Въпреки че строителството е едно от предимствата на Paralives, геймплеят предлага и поглед към режима на живот, който ще бъде в основата на преживяването, след като Парафолк и техните домове бъдат създадени. Ежедневни сцени като влизане и излизане от къщата, разходка из града, взаимодействие с други герои и ходене на работа. Светът има по-отворена структура от очакваното, с взаимосвързани градски пространства и е ясно, че Парафолк имат нужди, емоции, взаимоотношения и лични цели. Загатва се и за система от личност, която влияе върху поведението и решенията на всеки герой.
Екипът потвърди, че ще има пълни жизнени цикли, от бебета до възрастни, както и редица социални взаимодействия, които ще се разширяват по време на разработката.
Детайли анимации и фокус върху реализма
Друга силна страна на геймплея са неговите анимации. Плавни движения при изкачване на стълби, сядане на мебели или придвижване през различни стаи, заедно с по-естествени реакции, отколкото в други симулатори на живот. Фокусът върху детайлите се отразява и в декорациите, мебелите, осветлението и малките жестове, които придават достоверност на Парафолк.
Paralives се стреми към смесица от стилизирана естетика и реалистично поведение, баланс, предназначен да вдъхне живот на един приветлив, но динамичен свят.
Очаквани функции след пускането на играта
Въпреки ентусиазма, породен от този първи поглед, екипът е прозрачен относно ограниченията на първоначалната версия. Част от режима на живот все още е в процес на разработка и може да липсват определени дейности, социални събития или напреднали взаимодействия в градската среда. Студиото потвърди, че функции като домашни любимци, превозни средства и някои сложни взаимодействия ще бъдат включени по-късно като част от процеса на ранен достъп. Това не обезкуражи общността, която оценява прозрачността и прогресивния подход на студиото, за да се избегне компрометиране на качеството на изданието.
Като цяло, първите кадри от геймплея на Paralives показват ясно, че проектът е много сериозен. Неговият ангажимент към творческата свобода, гъвкавите инструменти и амбициозният му подход към симулацията го позиционират като една от най-забележителните алтернативи в жанра за следващите години. С общност, която подкрепя развитието му от години, всичко показва, че Paralives може да се превърне в нов еталон за тези, които искат да създават, изграждат и преживяват уникални истории в свят, пълен с възможности.