Подобренията на Aston Martin за Гран При на Австрия

25 юни 2025, 12:34
Aston Martin Formula 1
 Автор: AleksM
Прочетена:

След четири състезания, в които подобрението е забележително, особено за Фернандо Алонсо, следва състезание, където целта е да се спечелят точки.

Формула 1 се завръща в действие този уикенд с Гран При на Австрия, единадесетият кръг от сезона. Оскар Пиастри защитава лидерството си в шампионата на пистата Шпилберг, където Джордж Ръсел спечели миналата година. Към днешна дата отборът на Макларън е взел седем от десетте победи, което им дава лидерство както в шампионата при пилотите, така и в шампионата при отборите. Оскар Пиастри води с 22 точки пред Ландо Норис, един от загубилите в последното състезание в Канада, след като се сблъска със съотборника си на правата в Монреал, докато се опитваше да го изпревари.

Макс Верстапен е на трето място в класирането, на 43 точки зад Пиастри. Въпреки че холандецът не е имал достатъчно скорост, за да се бори за победа в последните състезания, пилот, способен да навакса дефицита на колата си, не трябва да бъде отписван.

Междувременно, Фернандо Алонсо пристига в Австрия, след като е спечелил точки в последните две състезания за сезона, в Испания и Канада, с девето и седмо място. Aston Martin и Фернандо Алонсо се радват на най-добрата си форма за сезона, особено като се има предвид катастрофалният старт на шампионата. След четири състезания, в които подобрението е забележително, особено за родения в Сао Пауло, той пристига на писта, където целта е да се спечелят точки, но това няма да е лесна задача.

Въпреки това, астуриецът е уверен, че ще постигне нещо положително и е обнадежден относно подобренията, планирани от екипа.

Нов пакет от подобрения за Aston Martin

Aston Martin ще представи нов пакет за аеродинамични подобрения за AMR25 на Гран При, на Австрия. Той има за цел да се справи с проблемите с производителността на автомобила, особено по отношение на максималната скорост и износването на гумите. Пакетът се фокусира върху подобряване на аеродинамиката и ще бъде оценен по време на тренировки, като ще се използва един автомобил с новата спецификация, а другият със съществуващата спецификация, за да се сравни производителността. Инженерите се надяват, че новият пакет ще подобри максималната скорост и ще намали екстремното износване на гумите, което екипът иска да избегне.

Ако пакетът за подобрения е разработен в стария аеродинамичен тунел, той е спечелил от новия. Оборудването би могло да въведе и допълнителни подобрения в задното окачване, за да се оптимизират характеристиките на автомобила, особено по отношение на контрола, височината на окачването и управлението на температурата, на гумите.

 

 

Източник: La Razón