Как да влезем в страхотна форма за лятото?

22 мар. 2024, 15:01
, ,
woman in white swimsuit and hat on the beach
 Автор: AleksM
Прочетена:

Не би ли било страхотно това лято да излезете на плажа, чувствайки се във форма, енергични и уверени в тялото си? Лятото може да изглежда много далече, но сега е моментът да започнете да подготвяте тялото си за сезона или за предстоящата почивка на морето. Все още има време това да се случи.

От къде да започнем?

Жизненоважно е да имате план за упражнения, към който да се придържате. Да правите еднакви ежедневни тренировки или да се скитате във фитнеса и да правите „каквото и да е“ не води до големи резултати. Обикновено 12-седмичните програми, имат най- голям ефект, защото така следите напредъка си и си поставяте нови цели. Има много примерни, седмични програми безплатно онлайн. Ако следвате добре разработен план, тялото ви може да се промени много, само за няколко месеца.

Какви са различните видове храни, които трябва да ядете?

Растителните заместители на въглехидратите могат да бъдат чудесен инструмент за тези, които искат да намалят калориите и да увеличат максимално хранителната стойност на храната си.

Яжте много зеленчуци, протеини и здравословни мазнини. Експертните фитнес инструктори казват, че е важно да ядете правилните храни, тъй като това играе огромна роля за вашето здраве, сила и благополучие.

Закуската е най-важното хранене за деня, обядът и вечерята също не трябва да се пропускат. Всичко е свързано с вземането на по-здравословен избор, намаляването на рафинираната захар. Консумирането на правилните храни е от съществено значение.

Опитайте се да се храните здравословно

Опитайте се наистина да намалите темпото и да се насладите на храната си. Макар да е важно да тренирате усилено, е също толкова важно да приемате протеини, за да помогнете на тялото си да се възстанови. Когато тренирате усилено, на практика увреждате мускулите си. Така се подобряваме и постигаме напредък. Мускулните влакна се възстановяват и стават по-силни като резултат. Тялото ви се нуждае от хранителни вещества, особено протеини, за да направи тези подобрения, които ви позволяват да станете по-здрави и да продължите да горите мазнини.

Ходете на фитнес сутрин

В последно време фитнесът става все по-популярен, сред младите. Ако се борите да намерите мотивация да отидете във фитнеса след работа, ходете сутрин. Ще ви се стори трудно първите два пъти, но след това ползите от по-ранното лягане ще ви се отразят добре. Много по-вероятно е да се храните по-добре през останалата част от деня, тъй като знаете колко усилия сте хвърлили. Вместо да ядете всичко, през деня, с нагласата, че ще се изпотите по-късно.

Комбинирайте тренировките си

Понякога тренировките може да изглеждат по-скоро като работа, отколкото като забавление, така че е важно да променяте тренировките си. С идването на пролетта слоевете дрехи стават по-малко и кожата започва да вижда дневна светлина, това е времето, когато си мислим, може би трябваше да започна да тренирам малко по-рано. Така че не отлагайте, просто продължете и си създайте нови здравословни навици, които да ви помогнат да се чувствате по-уверени това лято.

Стремете се към функционални упражнения за цялото тяло. Използвайте телесното си тегло и свободните тежести, за да помогнете за изграждането на мускули, които от своя страна ще изгарят калории.

Опитайте се да постигнете баланс между сърдечно-съдови упражнения и тренировки с тежести, за да предизвикате тялото и да излезете от зоната си на комфорт.

Направете го за себе си, не за банския. Най- лесно е да се фокусирате върху това колко страхотно се чувствате, когато се грижите за себе си. Това колко страхотно изглеждаш на плажа, е само плюс към това колко енергия имате.

Останете хидратирани

Друго важно нещо, за което трябва да помислите, е да останете хидратирани през целия ден. Особено ако преминавате през фитнес програма. С наближаването на лятото и затоплянето на времето пиенето на вода е от жизненоважно значение за регулиране на апетита и увеличаване на капацитета на тялото, за изгаряне на мазнини. Стремете се да пиете поне 2 литра вода дневно.

Тренировка у дома

Ако отлагате да се присъедините към фитнес залата, тъй като има твърде много хора или сте малко срамежлив, тогава можете да започнете да тренирате у дома. В интернет има много видеа на спортна тема, които могат да ви насочат. Направете малко място в спалнята, хола или в градината и се забавлявайте, създавайки свои собствени тренировки.

За максимални резултати при изгаряне на мазнини и скулптуриране на тялото, забравете постоянните видове упражнения, които можете да поддържате за дълги периоди. Имате нужда от разнообразни, интензивни тренировки, които ви изтощават напълно, в идеалния случай за по-малко от час.

Храни, които трябва да се избягват

Сега, когато знаем какви храни трябва да ядем, важно е да знаем какви храни трябва да избягваме. Елиминирайте рафинираните въглехидрати като бял хляб, тестени изделия и зърнени храни и минимизирайте преработената захар. Тези бедни на хранителни вещества храни са с ниско съдържание на фибри, витамини и минерали и всъщност могат да действат като „анти-хранителни вещества“, което означава, че извличат други жизненоважни хранителни вещества от нашата система. Те са с високо съдържание на калории, но с ниска стойност за засищане, така. че трябва да ядем много от тях, за да се почувстваме сити. Рафинираните въглехидрати също причиняват небалансирани нива на кръвната захар, което от своя страна може да ни накара да се чувстваме уморени и отпаднали и да ни кара да жадуваме за повече сладки храни. Вместо това увеличете максимално приема си на растителни храни, като ярко оцветени плодове и зеленчуци, пълнозърнести храни, варива, ядки и семена.

Алкохолът, кофеинът и сладките напитки трябва да бъдат сведени до минимум и трябва да промивате тялото си с много вода. Разредени зеленчукови сокове и билкови чайове също са вариант.

Ако целта ви е да отслабнете, тогава е важно да вдигате големи тежести за малко повторения, вместо да правите много повторения с леки тежести. Вдигането на по-големи тежести ще подобри метаболизма ви и ще ви направи по-силни. Докато леките тежести с голям брой повторения са нещо, което трябва да направите, за да подобрите издръжливостта си.

Мускулната тъкан, която добавяте към тялото си, ще ускори скоростта на метаболизма ви и ще улесни загубата на мазнини, като същевременно ще придобиете по-секси, изваяна форма.

Силовите тренировки помагат на жените и мъжете да станат по-слаби, по-силни и по-здрави. Така че вземете тези дъмбели, приложете плановете си на практика и започнете да се подготвяте за лятото сега.

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментара
Inline Feedbacks
Виж всички коментари